שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    האם אני צריכה הרמת חזה עם או בלי שתל סיליקון?

    אחת הדילמות הגדולות של אישה שמבקשת הרמת חזה היא האם להכניס שתל סיליקון כדי להקנות לשד מלאות טיפה גדולה יותר. מלאות שתחזיר את השד לגודלו לפני שהתרוקן, לפני הלידות ולפני ההנקות. מרבית הנשים לא מעוניינות לגדול יותר מדי והרצון שלהן בשתל הוא יותר כדי למלא את הריקון שנוצר ולתת לשד צורה עגולה ונשית יותר.

    אם אין ברירה והשד מרוקן מאד, יש הכרח להכניס שתל סיליקון. לא ניתן להרים שד שכמעט ולא נותרה בו רקמת שד והנפח היחידי מקורו בעור העודף. הבעייתיות בשתל סיליקון לא נעוצה בשתל עצמו. שתלי סיליקון הם בטוחים ביותר לשימוש. ישנם אלפי מחקרים שבוצעו במשך עשרות שנים שהוכיחו מעל לכל ספק ששתלי סיליקון בטוחים לשימוש גם למטרה אסתטית וגם למטרה משחזרת.

    הרמת חזה עם שתל או ללא שתל

    מתי אפשר לבצע הרמת חזה ללא שתל?

    יחד עם זאת אם אפשר לבצע הרמת חזה ללא שתל, כלומר אם יש די רקמת שד בחזה, אני ממליצה להמנע משתל סיליקון ולבצע הרמה תוך כדי ארגון מחדש של רקמת השד הקיימת. באופן הזה אנו מעבירים חלק מרקמת השד שצנחה לקוטב התחתון כלפי מעלה למילוי הקוטב העליון. לאחר עיצוב רקמת השד אנו מרימים את הפטמה למיקום גבוה יותר ומהדקים את מעטפת העור על צורת השד החדשה. בפוסטים קודמים שלי כתבתי ביתר פירוט על הטכניקה שלי להרמת חזה ללא שתלים.

    מדוע אני ממליצה להמנע אם אפשר משתל סיליקון?

    הסיבה נעוצה בכך ששתל סיליקון הוא גוף זר. ככזה יהיה צורך להחליפו כעבור 15 עד עשרים שנה. סיבה נוספת היא שההתבגרות של השד ושתל שתל הסיליקון לא קורית ביחד ולפעמים  כעבור כמה שנים השד ממשיך לצנוח כלפי מטה ושתל הסיליקון נותר במקומו הגבוה, מה שדורש ניתוח שיתאם מחדש בין מיקום השתל למיקום השד. כשאין שתל סיליקון, השד מתבגר לאט ואין גוף זר שנראה פתאום לא מתאים לצורת השד.

    לסיכום

    לסיכום, אם ניתן להמנע משתל סיליקון המלצתי היא לעשות כן. ההמנעות תחסוך ממך ניתוח נוסף בעתיד להחלפת השתל, הוצאתו או התאמה חוזרת של מיקום השד למיקום השתל. אם אין ברירה והשד מרוקן לגמרי, שתל הסיליקון הוא עדיין האופציה העדיפה למילוי (הזרקת שומן עדיין אינה תחליף ראוי). הוא בטוח לשימוש וידע לתת לך תוצאה יפה לשנים רבות.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...