שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הרמת חזה – הטכניקה שלי

    הפוסט הזה מוקדש להסבר קצת יותר מפורט על הטכניקה שלי להרמת חזה ללא שתל.

    כיצד נמדדת הרמת חזה נכונה?

    הרמת חזה ללא שתל יכולה להתבצע במגוון רחב של טכניקות. חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. מה שקובע את איכות ההרמה היא לאו דווקא התוצאה המיידית כי היא די זהה בכל הטכניקות. ההבדל טמון בתוצאות ארוכות הטווח, כלומר, איזה טכניקה מצליחה להחזיק את החזה זקוף גם שנים קדימה.

    הרמת חזה במגוון טכניקות

    מהי השיטה הנכונה ביותר להרמת חזה?

    בתחילת דרכי ניסיתי טכניקות שונות אבל בעשר השנים האחרונות אני צמודה מאד לטכניקה אחת אותה למדתי מהמורה שלי, דר' מיטשל בראון, בהתמחות העל שלי בניתוחי חזה בטורונטו. הטכניקה הזו הומצאה על ידי כירורגית פלסטית אשה שנקראת רות גרף. היא פלסטיקאית מברזיל ואחת מהפלסטיקאיות הטובות בעולם כולו בתחום השד.

    בטכניקה הזו משתמשים ברקמת השד שיש לנו בעודף בחלקו התחתון של השד ומעבירים חלק ממנה לחלקו העליון של השד כדי לתת מלאות לאיזור המרוקן ביותר במחצית העליונה של השד.

    כדי שהרקמה שהועברה למעלה לא תיפול בחזרה למטה לא מספיק לתפור אותה אלא יש צורך להשתמש ברצועה דקה של שריר שמחזיקה אותה במקומה הגבוה.

    מהי התוצאה הצפויה לאחר הרמת החזה ללא שתל?

    בחודש הראשון השד נראה נפוח מאד בחלקו העליון כאילו שיש שם שתל סיליקון אבל תוך חודש הרקמה הזו יורדת למקום הנכון והתוצאה המתקבלת היא יפיפיה, טבעית, ארוכת טווח וללא שימוש בגוף זר כמו שתל סיליקון.

    הרמת חזה כזו היא שונה ומורכבת הרבה יותר מהטכניקות המקובלות המבוצעות בדרך כלל על ידי פלסטיקאים והמורכבות שלה נותנת לה את העמידות שלה לאורך השנים.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...