שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מגמות בניתוחי חזה בשנת 2021

    ניתן ללמוד הרבה מנפחי החיפוש בגוגל על מגמות ופופולריות של ניתוחים שונים. אז מה השתנה ב2021? בעוד שמספר החיפושים של המושג ניתוח להגדלת חזה ירד בכ-20 אחוזים בהשוואה לשנים קודמות, המושג הרמת חזה ללא שתל עלה בכשליש ב2021 בהשוואה לשנים קודמות.

    גם המונח הקטנת חזה הולך ועולה עם השנים בצורה משמעותית וכן המונח הזרקת שומן לשד.

    מגמות בנ יתוחי חזה

    מה עומד מאחורי הירידות והעליות בכמות החיפושים של המושגים הללו?

    החשש משתלי סיליקון (אם הוא מבוסס או לא, את מוזמנת לקרוא במאמר נפרד "האם הגדלת חזה היא ניתוח מסוכן?" לינק), מביא נשים רבות לחפש אלטרנטיביות טבעיות לניתוח להגדלת חזה. חלקן מבקשות מילוי טבעי של השד על ידי הזרקת שומן וחלקן מעדיפות להדק את מעטפת העור מבלי להגדיל את התוכן על ידי הרמת חזה ללא שתל.

    המגמות האלה ניכרות גם ביעוצים שאני נותנת במרפאתי ואני בהחלט רואה עליה בבקשה להרמת חזה ללא שתל.  הרמת חזה ללא שתל היא ניתוח מעולה למי שמעוניינת בהידוק מעטפת העור ומוכנה לקבל את העובדה שמידת החזה לא תגדל. יש לניתוח הזה עדיפות על הרמה עם שתלי סיליקון לטווח הארוך כיוון שהרמת חזה ללא שתלי סיליקון מאפשרת התבגרות טבעית של השד עם השנים בעוד שהתבגרות של השד עם שתל סיליקון מביאה לרוב צורך בניתוחים נוספים בעתיד.

    יחד עם זאת לא כולן מתאימות להרמת חזה ללא שתל סיליקון. כדי שנוכל לבצע הרמה ללא שתלים יש צורך בכמות מסויימת של רקמת שד על מנת שנוכל להדק סביבה את מעטפת העור.

    הזרקת שומן לשד היא מונח שהתחזק ב2021 מאותה הסיבה בדיוק. הרצון לשפר את מראה השד בדרך טבעית ככל האפשר.

    הפופולריות של ניתוח הקטנת חזה

    ניתוחים להקטנת חזה היו וימשיכו להיות פופולרים כיון שהם מעניקים לאשה הקלה משמעותית ושיפור באיכות חייה לצד הערך האסתטי. לכן נפח החיפוש של ניתוח להקטנת חזה עלה ב2021 ולהערכתי ימשיך לעלות בעתיד.

    מעניין יהיה לראות מה תהיינה מגמות החיפוש בשנת 2022. מבטיחה לעדכן?

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...