שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    למה נשים מגדילות חזה

    נשים שמגדילות חזה עושות זאת ממגוון סיבות, אילו קבוצות נשים נמנות ביניהם?

    נשים צעירות עם חזה קטן שמבקשות חזה גדול יותר

    מדובר בנשים עם מידת חזיה A-B שמבקשות לגדול במידה אחת או שתיים. הן מרגישות פעמים רבות חוסר פרופורציה בין חלקו העליון של הגוף שלהן שהוא צר יותר לעומת חלקו התחתון של הגוף. הגדלת החזה מאפשרת פרופורציות נכונות יותר. יחד עם זאת יש לזכור שבשתלי סיליקון אין מצב של טבעי וגדול. ככל ששתל הסיליקון גדול יותר כך בהכרח התוצאה תהיה מלאכותית יותר ופחות טבעית. המלצה חמה שלי, הגדילי את מידת החזה בCUP אחד בלבד, כך שאם היית CUP A בקשי לגדול לCUP B ואם היית CUP B בקשי לגדול לCUP C ולא מעבר. ניסיון להגדיל את החזה מעבר למידה אחת תתן לו מראה מלאכותי מאד.

    נשים לאחר לידות והנקות עם ריקון של חזה

    הן נשים בשנות השלושים והארבעים לחייהן, לאחר לידות והנקות עם ריקון של החזה. נשים אלה לא מבקשות הגדלת חזה אלא מילוי של החזה. הן פשוט רוצות למלא מחדש את מעטפת העור המרוקנת ולהגיע לגודל ולצורה שהיתה להן בעברן ולא מעבר לכך (אולי חצי מידה גדולה יותר?). הנשים הללו מעוניינות בתוצאה טבעית ככל האפשר כך שבבגדים אף אחד לא ידע שעברה הגדלת חזה. נשים אלה יכולות לעבור הגדלת חזה עם שתל סיליקון קטן או עם הזרקת שומן, כתלות במבנה גופן וברצון המדויק שלהן.

    הגדלת חזה

    נשים לאחר לידה והנקה עם שד מרוקן

    קבוצה שלישית של נשים הן נשים לאחר לידות והנקות עם שד מרוקן וגם נפול במידה כזו או אחרת שסבורות ששתל הסיליקון ירים להן את החזה במידה כזו או אחרת. חשוב להדגיש ששתל סיליקון לא יודע להרים את השד. רבות מהנשים הללו בוחרות בשתלי סיליקון גדולים מאד כדי למלא את מעטפת העור המרוקנת מתוך תקווה שהתוצאה תהיה טובה. זו טעות שאני נתקלת בה פעמים רבות. אם יש לך עודפי עור מרובים יחסית והפטמה נמוכה על פני השד, אין ברירה אלא לשלב הרמת חזה בניתוח.

    נשים עם מום התפתחותי של החזה

    קבוצה אחרונה של נשים שמגדילה את החזה, אלו הן נשים עם מום התפתחותי של החזה כמו שד צינורי (טובולרי) או אסימטריה משמעותית של החזה. נשים אלה זקוקות לעיתים לגדלים שונים של שתלים בשני הצדדים כדי להתגבר על האסימטריה ולעיתים גם לשילוב של הרמה בשד אחד או שניהם.

     

    לקביעת תור ליעוץ  אנא התקשרי למרפאה בטלפון 077-997-4453 או מלאי את פרטייך בטופס באתר ונחזור אליך בהקדם.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...