שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Vaginal wall narrowing

    הצרת נרתיק

    הצרת נרתיק – דופן הנרתיק בנויה בעיקר מרקמת חיבור עבה עשירה בכלי דם ועצבים. מתיחת הנרתיק בזמן הלידה גורמת לנזק לאותה רקמת החיבור הגורם לריפיון שהולך ומתגבר עם לידות נוספות. גם איזור השפתיים החיצוני עובר שינויים דומים. בנוסף הירידה הטבעית באיכות הרקמות של שינויים הורמונלים והגיל מחמירה את הרפיון והירידה באלסטיות. המצב מביא לירידה בתחושה בזמן קיום יחסי מין וירידה בהנאה מקיום היחסים אך גם למצב הנקרא STRESS INCONTINENCE– בריחת שתן בזמן מאמץ, צחוק, עיטוש או שיעול ולעיתים גם למצב של הדקקות ויובש של הנרתיק.


    ניתוח הצרת נרתיק

    ניתוח לתיקון רפיון הנרתיק והצרתו תפקידו העיקרי הוא לשפר את ההנאה של האשה בזמן קיום יחסי מין. הניתוח בדרך כלל גם משפר בריחת שתן קלה בזמן מאמץ או עיטוש למרות שאין זה תפקידו העיקרי.

    רק לאחרונה הנושא הפסיק להיות טאבו שאין לדבר עליו עם הרופא ואפילו בין חברות, והפך להיות נושא לגיטימי להתייחסות ולטיפול.

    ניתוח להצרת הנרתיק נעשה תחת הרדמה כללית. משכו כשעה וחצי. בזמן הניתוח מוסרת פיסת עור צרה וארוכה מדופן הנרתיק האחורית או הקדמית. רקמת החיבור העמוקה שתחת ההעור עוברת הידוק על ידי תפרים נספגים בשיטה של מחוך (בדומה מאד להידוק השרירים בזמן ניתוח מתיחת בטן). לאחר הידוק הרקמות נסגר העור על ידי תפרים נספגים.

    הצרת נרתיק – לאחר הניתוח

    לאחר ניתוח להצרת נרתיק יש להמנע מפעילות גופנית מאומצת, הרמת משאות כבדים, שחיה או יחסי מין לששה שבועות.

    למי מומלץ לעבור ניתוח להצרת נרתיק

    כל אשה שמרגישה שהנאתה המינית נפגעה בשל רפיון הנרתיק עם השנים יכולה לפנות ליעוץ. אין הכרח להסביר בשיחת הטלפון הראשונית מה מטרת היעוץ והשיחה עם דר' משולם היא אישית ודיסקרטית.

    מטופלות ממליצות

    שגית הנפלאה! תודה! תודה על התמיכה המקצועית, האדיבה והסבלנית. השליחות כשאת מגיעה ממנה לטפל בבנאדם נגעה לליבי, ולכל מי שמכיר אותך. המקצועיות שלך ותשומת הלב… "

    שגית היקרה, תודה מקרב לב על הטיפול המסור, החיוך הרחב, האופטימיות שנטעת בי, הליווי הצמוד לכל אורך הדרך. שזה ממש לא מובן מאליו. אני רוצה… "

    ישר שהגעתי למרפאה והכרתי את ד"ר משולם וסמדר הרגשתי שמפה מתחילה הדרך להגשמת החלום . מעבר לכך שד"ר משולם היא רופאה מדהימה, , מקצועית ,… "

    לדר' משולם! הקוסמת המקסימה על עצם היותך על סבלנותך ואנושיותך והמקצועיות הבלתי מעורערת. שאי ברכה על פועלך. "

    רציתי רק לומר תודה, ולהביא את מלוא הערכתי לך, על היחס והטיפול המסור. על ביצוע ניתוחים בצורה מדויקת ומושלמת. על הנכונות תמיד לעזור ועל השלווה.… "

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...