שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    איזו צלקת עדיפה בהקטת חזה, עוגן או סוכריה על מקל?

    הפעם בחרתי להכנס לסוגיה של צורת הצלקת בניתוח להקטנת חזה. זו סוגיה מאד ספציפית אבל אם את שוקלת ניתוח להקטנת חזה את בודאי מוטרדת ממנה.

    כל ניתוח להקטנת חזה דורש צלקת עגולה סביב העטרה, כי רק כך אפשר להרים את הפטמה לגובה הנכון. בנוסף כל ניתוח להקטנת חזה דורש גם צלקת אנכית שיורדת מתחתית העטרה כלפי מטה. רק כך אפשר להסיר את עודפי העור והרקמה.

    יחד עם זאת עולם הפלסטיקאים נחלק לשתי קבוצות. יש את הקבוצה שטוענת שחייבים להוסיף גם צלקת רוחבית בתחתית השד. הם יגידו לכן שבלי הצלקת הרוחבית הזו אי אפשר להגיע לתוצאה טובה. יגידו לכן שלא רואים כמעט את הצלקת הזאת כי היא מוסתרת בתחתית השד.

    הקבוצה השניה (גילוי נאות, אני בתוכה) יגידו לכן שניתן להסתדר בלי הצלקת הרוחבית בתחתית השד ואפילו כדאי להסתדר בלעדיה.

    הטכניקה השניה, ללא הצלקת הרוחבית דורשת מיומנות גבוהה יותר מצד הכירורג כי מוטלת עליו משימה קשה יותר אבל היתרונות שלה לעניות דעתי הם עצומים ולכן אני מטיפה לשיטה הזו בכל הרצאה שאני נותנת למטופלות, למתמחים  צעירים או לקולגות שלי.

    למה אני חושבת שכדאי להמנע מהצלקת הרוחבית בתחתית השד?

    למרבה הפלא, הסיבה אינה הצלקת כשלעצמה. הצלקת הזו, כשממקמים אותה במקום הנכון אמורה להיות בלתי נראית. החסרון שלה אינו הצלקת כשלעצמה אלא הצורה שהיא נותנת לשד.

    צלקת רוחבית, לטעמי, משטחת את השד ומקנה לו מראה רחב יותר. המראה הרחב הזה של השד נותן לאישה כולה מראה רחב ומלא יותר ומפה חסרונו. לעומת זאת, כשאוספים את השד לצלקת אורכית, הוא מקבל מראה צר יותר והיתרון האסתטי בולט לכל עין, לא רק לעין של פלסטיקאי.

    במקום הצלקת הרוחבית אני מכווצת את העור למעין קפלי פליסה קטנטנים בתחתית השד. הקפלים הללו נספגים תוך כששה שבועות וכך נחסכת מהאשה הצלקת הארוכה בתחתית השד והיא מקבלת שד קטן יותר, הדוק יותר ובעל צורה קונית יותר ופחות רחבה משהיתה.

    לסיכום

    אם את שוקלת ניתוח להקטנת חזה, אני ממליצה לך לעבור על תמונות לפני ואחרי באתרים השונים. תוכלי לראות בנקל וללא כל נסיון קודם מתי היה שימוש בצלקת רוחבית ומתי לא. כך תוכלי לשפוט בעצמך מהי צורת השד העדיפה עליך.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...