שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    BREAST LIPOFILLING

    הגדלת חזה בשומן עצמי

    הגדלת חזה בשומן עצמי היא פרוצדורה שבה דרך חתך קטן של כשני מ"מ מוכנסת צינורית השואבת תאי שומן תת עורי מפלג הגוף התחתון ודרך חתך דומה בתחתית השד מוזרק השומן לשד שוב באמצעות צינורית קטנה.


    לאילו נשים מתאימה הגדלת חזה בשומן עצמי?

    קיימות שלוש קבוצות של נשים שיכולות להתאים לסוג זה של ניתוח:

    1. נשים המבקשות הגדלת חזה טבעית ביותר.
      כאלו שאפילו לא רוצות לשנות את מידת החזייה שלהן, אלא רק למלא אותה טוב יותר. נשים המבקשות יותר שינוי בצורת השד ופחות בגודל השד. הוא מאד מתאים לנשים עם שד שהתרוקן מעט עם השנים ואיבד מנפחו. הסיבה לכך היא שמידת החזה צפויה לגדול רק בכחצי מידה עד מידה. מה שישתנה בעיקר הוא צורת השד שתהפוך עגולה ומלאה יותר.
    2. נשים המבקשות הרמת חזה ואין להן די רקמת שד כדי למלא את מעטפת העור המרוקנת. בהרמת חזה אנו מהדקים את מעטפת העור של השד. כדי לעשות זאת יש צורך בתוכן מספיק של רקמת שד על מנת שנוכל להדק את העור על גביו. כאשר אין מספיק תוכן רקמתי ניתן להכניס שתל סיליקון קטן או להזריק שומן. גם כאן, בדומה להגדלת חזה, הנפח המתקבל מהזרקת שומן הוא קטן מזה המתקבל משתל סיליקון, אפילו שתל הסיליקון הקטן ביותר. לעיתים קרובות יש צורך בשתי פרוצדורות של הזרקת שומן לחזה כדי להגיע לנפח הרצוי של השד.
    3. נשים שעברו הגדלת חזה או הרמה עם הגדלה בעברן וכעת הן מבקשות להוציא את השתל מבלי להחליפו בשתל חדש. כאשר נוציא את שתלי הסיליקון הישנים השד שיתקבל יראה מרוקן מאד עם עור עודף ביחס לרקמת השד שהדקקה. הזרקת שומן לשד לאחר הוצאת השתלים תקנה לו מראה מלא ויפה יותר.

     

    מהם התנאים להליך הגדלת חזה בשומן עצמי?

    1. עליך לזכור כי כדי להגיע לתוצאה משביעת רצון יש צורך לעיתים קרובות בשתי פרוצדורות של הזרקת שומן לחזה. הסיבה היא כי כשלושים אחוזים בממוצע מהשומן המוזרק נספג ונעלם בשלושת החודשים הראשונים לאחר הניתוח. בנוסף יש גבול לכמות השומן שניתן להזריק בפרוצדורה אחת. הביאי בחשבון שתזדקקי לשני ניתוחים המבוצעים תחת הרדמה כללית או הרדמה מקומית עם טשטוש. פרק הזמן המינימלי בין שני הניתוחים הוא שלושה חודשים.
    2. כדי שתתאימי לניתוח עליך להיות בעלת שומן עודף בפלג הגוף התחתון. באשה רזה מאד לא ניתן יהיה להפיק די שומן כדי להגיע לתוצאה משביעת רצון. הנסיון להוציא שומן מאשה רזה עשוי להותיר עיוותים באיזורי השאיבה.
    3. הזרקת שומן לשד מתאימה לנשים ללא הסטוריה אישית או משפחתית של סרטן שד. נשים הנמצאות בקבוצת סיכון לסרטן שד ככלל אינני ממליצה להן לעבור הזרקת שומן לשד. הסיבה לכך אינה סכנה הטמונה בניתוח אלא שהמעקב הרדיולוגי אחר החזה באמצעות בדיקת הממוגרפיה צפוי להיות בעייתי יותר בשל הניתוח הקוסמטי.

    כיצד מתבצע הליך הגדלת חזה בשומן עצמי?

    ניתוח להגדלת חזה עם הזרקת שומן צריך להיעשות על ידי כירורג פלסטי המיומן בביצוע הזרקת שומן לחזה שכן חשוב שלא להזריק לתוך רקמת השד עצמה על מנת שלא לגרום לגושים חשודים בזמן בדיקת הממוגרפיה. יש להזריק מסביב לרקמת השד- מעליה ומתחתיה.

    שאיבת השומן נעשית דרך פתח קטן של כשני מ"מ בשני צידי הבטן התחתונה. דרך החתך הקטנטן הזה ניתן לשאוב שומן מאזור הבטן התחתונה והעליונה וכן מאזור המותניים, הירכיים החיצוניות או הפנימיות.

    תהליך השאיבה מתחיל על ידי הכנסת צינורית קטנה  אשר מזריקה מים פיזיולוגים אל השומן התת עורי. זרם המים מפרק את מצבורי השומן לחלקיקים קטנים יותר ואלו נשאבים על ידי הצינורית במקביל להזלפת הנוזל. חשוב שהשאיבה תתבצע בצורה עדינה על מנת שלא לגרום לטראומה לתאי השומן ולשמור עליהם במצב אופטימלי כדי שנוכל להשתמש בהם. זו שאיבה השונה משאיבת השומן הרגילה. עם סיום השאיבה יש להמתין מספר דקות על מנת שהנוזלים יפרדו מתאי השומן.

    לאחר שתאי השומן הופרדו מהנוזלים,  נזריק אותם דרך חתך קטן של שני מ"מ בתחתית השד. יש להזריק בשכבות רבות כמות קטנה לכל שכבה, בדומה לזרעים באדמה.לא מומלץ כאמור להזריק אל תוך רקמת השד עצמה אלא רק מעליה ומתחתיה.

    טכניקת השאיבה וההזרקה והמכשור שבו משתמש הכירורג קובעים במידה רבה את אחוז השומן שיישאר ולא ייספג. טכניקה טובה ועדינה לצד מכשור אופטימלי עשויים להביא לכשבעים אחוזים מהשומן המוזרק להישאר. השומן הנותר לאחר שלושה חודשים עד שישה חודשים יישאר בד"כ לתמיד.

    ההחלמה מהליך הגדלת חזה בשומן עצמי

    ניתוח להגדלת חזה עם הזרקת שומן כואב פחות מניתוח להגדלה עם שתלי סיליקון. הכאב הוא בעיקר באיזורים מהם שאבנו את השומן ופחות בחזה. האישה יכולה לחזור לעבודה כעבור יומיים-שלושה. יש צורך במחוך  לאיזורים מהם שאבנו את השומן. לחזה רצוי לשים חזית ספורט שתמנע טלטלה של השד ותאפשר לשומן סביבה יציבה להקלטות מקסימלית.

    התוצאות הצפויות

    בימים הראשונים לאחר הניתוח להזרקת שומן נשים מופתעות לטובה מהגודל של השד. לנשים הללו אני אומרת להמתין בסבלנות שלושה חודשים כדי לראות את התוצאה הסופית. התוצאה הנראית בימים הראשונים לאחר ההזרקה מקורה בשומן המוזרק ובבצקת המתפתחת בשד לאחר הניתוח. אחרי שלושה חודשים כאמור חלק מהשומן נספג, הבצקת חולפת והשד מגיעה לצורתו הסופית.

    במידה ואת מעוניינת לדעת כיצד יראה השד אחרי ההזרקה השנייה התבונני בו בימים הראשונים אחרי ההזרקה הראשונה כאשר הוא נפוח ובצקתי. כך תדעי אם נכון לך לעבור פרוצדורה נוספת של השתלת שומן בחזה.

    המפתח לשביעות רצון גבוהה מניתוח להזרקת שומן הוא הבנה מוקדמת וציפיות ברורות לגבי התוצאה.

    השומן שנשאר בשד לאחר שלושה חודשים עד ששה חודשים נקלט על ידי הרקמות בשד והוא שלך לתמיד.

    סיבוכים אפשריים לאחר הזרקת שומן לחזה

    סיבוכים לאחר ניתוח להזרקת שומן לשד הם מאד נדירים:

    1. ספיגת שומן מוגברת. ניתוח מסוג זה הוא פחות צפוי בהשוואה להכנסת שתל סיליקון ולא תמיד רקמת השומן שנשארת בשד לאחר ההזרקה היא מספקת. במקרים הנדירים בהם אינך רואה שינוי לאחר ניתוח להזרקת שומן אינני ממליצה לנסות ניתוח שני.
    2. ציסטות שומניות או נמק שומני- חלק מהשומן שאינו נקלט לא נעלם לגמרי אלא יכול להראות בבדיקות ההדמיה בצורות שונות. בדרך כלל השינויים הללו הם זמניים אך לעיתים הם קבועים. באחוז אחד עד חמישה אחוזים מהמקרים יתכן שיראו שינויים ברקמת השד שיחייבו לקיחת דגימה במחט מהאיזור כדי לראות שמדובר בשינויים לאחר ההזרקה. הזרקת שומן שאינו חודרת לרקמת השד יכולה להפחית את הסיבוך הזה בצורה משמעותית. הקפידי לבדוק עם הכירורג הפלסטי בו בחרת כי הוא אינו עתיד להזריק לתוך רקמת השד אלא רק מעליה ומתחתיה.
    3. סיבוכים הקשורים לאיזור ממנו שואבים את השומן. אשה רזה אינה מתאימה לשאיבת שומן. במידה ומנסים להוציא שומן בכח מאישה רזה יתכנו שקעים ומראה לא אסתטי של האיזור ממנו ניסו לשאוב את השומן, בבטן, במותניים או בירכיים. לא כדאי לעבור ניתוח כדי לשפר מראה איבר אחד ובמקביל לפגוע באיבר אחר.

    הגדלה באמצעות הזרקת שומן לחזה מתאימה לאשה המעוניינת בשינוי קטן וטבעי מאד.

    הזרקת שומן עצמי לחזה מתאימה גם  לאשה שמצד אחד מבקשת להוציא את שתלי הסיליקון ולמלא את השד המרוקן בצורה טבעית יותר.

    בנוסף, במצבי אסימטריה אנו מעדיפים אם ניתן להגדיל את הצד הקטן בשומן טבעי ולא בשתל סיליקון. כך הסימטריה נשמרת טוב יותר עם השנים ועם העליות והירידות במשקל.

    מטופלות ממליצות

    שגית הנפלאה! תודה! תודה על התמיכה המקצועית, האדיבה והסבלנית. השליחות כשאת מגיעה ממנה לטפל בבנאדם נגעה לליבי, ולכל מי שמכיר אותך. המקצועיות שלך ותשומת הלב… "

    שגית היקרה, תודה מקרב לב על הטיפול המסור, החיוך הרחב, האופטימיות שנטעת בי, הליווי הצמוד לכל אורך הדרך. שזה ממש לא מובן מאליו. אני רוצה… "

    ישר שהגעתי למרפאה והכרתי את ד"ר משולם וסמדר הרגשתי שמפה מתחילה הדרך להגשמת החלום . מעבר לכך שד"ר משולם היא רופאה מדהימה, , מקצועית ,… "

    לדר' משולם! הקוסמת המקסימה על עצם היותך על סבלנותך ואנושיותך והמקצועיות הבלתי מעורערת. שאי ברכה על פועלך. "

    רציתי רק לומר תודה, ולהביא את מלוא הערכתי לך, על היחס והטיפול המסור. על ביצוע ניתוחים בצורה מדויקת ומושלמת. על הנכונות תמיד לעזור ועל השלווה.… "

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...