שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Labia Minora Hypertrophy

    הקטנת השפתיים הפנימיות

    השפתיים הקטנות של איבר המין הנשי בדרך כלל מוכלות בתוך השפתיים החיצוניות. הקטנת השפתיים הפנימיות הוא ניתוח שנעשה בנשים צעירות שמבחינות ששפה אחת או שתיהן גדולות ובולטות מאד. הוא מתאים גם לנשים מבוגרות יותר שעם השנים מרגישות שהשפתיים הפכו רפויות והן כעת חורגות מעבר לגבול השפתיים החיצוניות.


    ניתוח שפתיים פנימיות

    הניתוחים והטיפולים לאיבר המין הנשי הם מגוונים וכוללים: הקטנת השפתיים הגדולות, הקטנת שפתיים פנימיות, מילוי שפתיים גדולות שהופכות רפויות ומרוקנות עם השנים והירידה במשקל, הסרת עודפי עור מעל לאיזור הדגדגן, הסרת עודף עור באיזור קרום הבתולין, עיבוי נקודת ה-G. הטיפולים הללו הם רק חלק מהכלים שיש ברשותנו ומטרתם לאפשר לאשה להרגיש נינוחה עם עצמה וכל אשה צריכה להרגיש נוח לבקשם בדיוק באותה המידה בה היא מבקשת הרמה, הגדלה או הקטנת חזה.

    ניתוחים להקטנת השפתיים הקטנות הם הטיפול הנפוץ ביותר. מטרתם למנוע אי נוחות הקשורה בשפתיים הבולטות ולהביא למראה אסתטי יותר לאיזור. במקרים רבים מציינות המטופלות שיפור ניכר לאחר הניתוח בתחושת הכאב וחוסר הנוחות שהיתה להן בזמן פעילות יומיומית ובקיום יחסי מין. כמובן שאין להתייחס בקלות ראש גם לתרומה הפסיכולוגית של הניתוח כיון שהאשה כבר לא מרגישה שונה ויוצאת דופן ביחס למה שנתפס בעיניה כאנטומיה האידיאלית והיא מרגישה נוח יותר בסיטואציות אינטימיות, בבגדים צמודים ובבגד הים.

    ניתוח שפתיים פנימיות תואר לראשונה בשנת 1983. מאז תוארו שיטות רבות לניתוח והשכיחות שלו עלתה בצורה משמעותית, מה שמעיד על הפתיחות החברתית בנושא ועל בטיחות הניתוח ושביעות הרצון מהתוצאות. 85% מהנשים מבקשות הקטנת שתי השפתיים בעוד ש15% מבקשות תיקון חד צדדי בשל אסימטריה.

    הסיבות לגדילת השפתיים הקטנות

    אינן ידועות ומניחים שמדובר בשילוב של גורמים: פקטורים גנטים והורמונלים לצד גירוי מכני כמו רכיבה על אופניים ויחסי מין.

    הריונות וירידה במשקל אחראים לריקון והדלדלות של השפתיים הגדולות וגם תורמים לשינוי במראה השפתיים הקטנות.

    קיימות מספר שיטות לדירוג חומרת הבעיה

    ככלל שפתיים קטנות שרוחבן עולה על 3-4 ס"מ מוגדרות כהיפרטרופיה (גדילת יתר). המצב התקין מוגדר כאשר השפתיים הקטנות לא חורגות מהשפתיים הגדולות. כאשר החריגה היא בין 1-4 ס"מ המצב מוגדר קל עד בינוני. כאשר החריגה היא מעל 4 ס"מ המצב מוגדר כחמור.

    ניתוח שפתיים פנימיות – הטכניקה

    קיימות שלוש קבוצות של ניתוחים להקטנת השפתיים הקטנות (פנימיות): כריתת השוליים של השפתיים הקטנות. כריתת משולש מהשוליים כלפי עומק השפה. כריתת עור בעומק השפה. הטכניקה הספציפית תלויה בכמות ומיקום עודפי העור וכן בהעדפתו של המנתח ובראייתו האסתטית. הניתוח נמשך כשעה בדרך כלל תחת הרדמה כללית בתוספת הרדמה מקומית. מיקום הצלקת בדרך כלל מוסתר באיזור הפנימי יותר של השפה והתפרים הם נספגים ואין צורך בהוצאתם.

    למי לא מתאים ניתוח להקטנת שפתיים

    נשים עם מחלות גניקולוגיות או מחלות של רקמת חיבור המקשות על ריפוי פצע. נשים בהריון, נשים צעירות מגיל 18. נשים מעשנות חייבות להפסיק לעשן שלושה שבועות טרם הניתוח שכן העישון עשוי להפריע לריפוי הצלקת.

    התוצאות הצפויות לאחר ניתוח הקטנת שפתיים פנימיות

    ניתוח הקטנת שפתיים פנימיות, בכל אחת מהטכניקות, כאשר הוא מתבצע נכון ובהתאם לצורך צפוי לתת תוצאה קוסמטית ופונקציונלית טובה. נשים לאחר הניתוח מציינות לרוב שיפור ניכר בתפיסת הגוף ובבטחון העצמי בבגדים צמודים ובסיטואציות אינטימיות.

    מטופלות ממליצות

    שגית הנפלאה! תודה! תודה על התמיכה המקצועית, האדיבה והסבלנית. השליחות כשאת מגיעה ממנה לטפל בבנאדם נגעה לליבי, ולכל מי שמכיר אותך. המקצועיות שלך ותשומת הלב… "

    שגית היקרה, תודה מקרב לב על הטיפול המסור, החיוך הרחב, האופטימיות שנטעת בי, הליווי הצמוד לכל אורך הדרך. שזה ממש לא מובן מאליו. אני רוצה… "

    ישר שהגעתי למרפאה והכרתי את ד"ר משולם וסמדר הרגשתי שמפה מתחילה הדרך להגשמת החלום . מעבר לכך שד"ר משולם היא רופאה מדהימה, , מקצועית ,… "

    לדר' משולם! הקוסמת המקסימה על עצם היותך על סבלנותך ואנושיותך והמקצועיות הבלתי מעורערת. שאי ברכה על פועלך. "

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...